Můj nový herní blog

Rozhodl jsem se, že si začnu příležitostně psát blog o různých hrách a herních platformách. Rád si občas něco zahraju a tak jsem se rozhodl, že si své zkušenosti s hraním nebudu nechávat je pro sebe, ale podělím se o ně s širým světem. Nebo aspoň s těmi, kdo rozumí česky.

Vedlo mě k tomu taky to, že v poslední době se mi rozšířily možnosti hraní. Začínal jsem s hrami na pc (no opravdu, kazetkové videohry a podobné jsem prakticky nepotkal), pak přibyl mobilní telefon s javou a pak poslední verze nokie s n-gage a symbianem (n81 8gb), před dvěmi lety iphone 3GS, macbook a nedávno xbox 360 s kinectem a iPad 2 a sem tam se mi do ruky dostane i psp. Ano, hádáte dobře, že nokii ani telefon s javou už nemám a všechno, co sem napíšu se teda bude točit hlavně kolem her pro pc, xbox a iOS.

Mezi několik mých oblíbených her patří: Minecraft, Portal 2, Half-Life 2, série Monkey Island, Team Fortress 2 nebo spektakulární české Machinarium. Mohl bych toho připsat více, ale do výčtu to stačí. Obecně zkouším různé hry, které mají dobrý ohlas nebo mi přijdou něčóm zajímavé. Mám rád různé adventury, indie hry, arkádové hry, mmofps nebo rpg, občas i strategie a fps. Indie hry a adventury si teď zahraju nejčastěji. Začal mě nudit repertoár dnešních běžných her a tak se dívám po jiných, méně obyčejných hrách, právě jako jsou adventury nebo indie hry. Jinak si občas vyzkouším a zahraju různé mmorpg nebo mmofps hry. Nejčastěji si tak pustím World of Warcraft, jinak jsem zkoušel i Aion, Fallen Earth, EVE Online, Lotro, ... Je toho hodně

Každopádně vás vítám na svém blogu, snad se vám tu bude líbit.

Comments

Popular Posts