Update pro Virtual City Playground

Nedávno vyšel update pro iPad hru Virtual City Playground. V něm jsme se dočkali různých změn a vylepšení. Hlavně opravili chybu s neustálým zasekáváním dopravy ve městě.

Od posledně jsem zjistil, že tenhle bug vám dovede dost znepříjemnit život. Hlavně, když už máte větší město a po cestách vám jezdí kolem 40-ti náklaďáků, popelářů a autobusů. Jediné štěstí, že hasiči a lékaři mají helikoptéry, jinak bych měl město už dávno mrtvé po epidemii a budovy vyhořelé. Se zaseklou dopravou jsem se setkával každou chvíli. V podstatě kazdý den. A poslední dobou už mě to i trochu štvalo.

Nový update ale v sobě přinesl záplatu a od updatování hry jsme se ještě se zácpou na cestách nesetkal. Takže palec nahoru. Mimo to taky přidali pár tipů při loadování hry. Tam jsem taky objevil, že podržením prstu na tlačítku pro upgrade na budovách a autech se vám ukážou informace, co tím dostanete. Nevím jestli to je taky nová featura nebo ne, předtím jsem na ni nepřišel.

Přes to všechno ale musím říct, že po relativně né moc dlouhé době hra začne nudit. Nebo aspoň, když nechcete do hry investovat na koupi investičních bodů. Mi se do toho zatím nechce a tak jsem se dostal do stádia, kdy hra plyne zatraceně pomalu.

Veškerá stavební plocha je zastavěná, a tím nemůžu splnit žádné další úkoly a abych se někam pohnul, musím si koupit nějaký pozemek okolo. Na ten ale potřebuju investiční body a ty dostanu jen z postování achievmentů na fb a to jen jednou denně. Takže když teď chci koupit další pozemek okolo města, musím čekat 8 dnů na dostatek bodů.

Aspoň, že jdou posílat i staré achievementy a myslím, že to funguje i na posílání několik dnů jeden stejný achievment, i když to jsem ještě netestoval.

Comments

Popular Posts